تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) سرویس اشتراکی جدید این پیام‌رسان خواهد بود
به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






به نظر می رسد تلگرام در حال آزمایش روش جدیدی برای کسب درآمد از اپلیکیشن پیام رسان محبوب خود است. همانطور که برای اولین بار توسط وب‌سایت Android Police مشاهده شد، نسخه 8.7.2 بتای برنامه تلگرام iOS با ویژگی‌های جدید انحصاری، از جمله استیکرهای جدید و شکلک‌های واکنشی که فقط با اشتراک ممتاز در دسترس هستند، ارائه می‌شود.

تلگرام پریمیوم

حتی تلگرام Premium نیز به طور رسمی تایید نشده است. اما در حال حاضر، کاربرانی که به TestFlight تلگراف و سرور آزمایشی آن دسترسی دارند، می توانند ایموجی هایی از قلب، روح، اردک زرد و موارد دیگر را برای یکدیگر ارسال کنند. به نظر می رسد در نهایت حتی گیرندگان این پیام ها نیز برای دیدن آن ها به تلگرام پریمیوم نیاز داشته باشند. زیرا اگر یک ایموجی اردک غمگین را برای یک کاربر ثبت نام نکرده ارسال کنید، از آنها خواسته می شود برای ثبت نام جدید ثبت نام کنند.

هنوز اطلاعاتی در مورد هزینه اشتراک پریمیوم یا زمانی که به طور گسترده در دسترس خواهد بود، یا چه ویژگی های دیگری ممکن است بخشی از اشتراک باشد، وجود ندارد. اما پیش از این یکی از این سرویس های اشتراک گذاری در این پیام رسان ذکر شده است.

اول دوروف موسس تلگرام در اواخر سال 2020 گفت که "تلگرام از سال آینده شروع به کسب درآمد خواهد کرد" یا مانند واتس اپ به فروش می رسد یا مانند بسیاری از برنامه های پیام رسانی دیگر با استقبال ضعیفی مواجه می شود. او طرحی را برای تبلیغات در کانال های اصلی این پلتفرم به اشتراک گذاشت، سپس اعلام کرد که تلگرام «ویژگی های جدیدی را برای گروه های تجاری یا کاربران ویژه اضافه می کند» که با پرداخت هزینه همراه است.

بر اساس اطلاعات محدودی که تاکنون منتشر شده است، به نظر می رسد که رویکرد تلگرام به ویژگی های پولی از مدل خدمات پیام رسانی برتر Discord پیروی خواهد کرد. اشتراک Nitro Discord 10 دلار در ماه هزینه دارد و به کاربران ممتاز ویژگی های اضافی می دهد. مواردی مانند ایموجی های بیشتر، ویدیو و صدای بهتر، آواتارهای بهبود یافته و موارد دیگر. Nitro چیزی نیست که کاربران بخواهند برای آن از این سرویس استفاده کنند، اما به اندازه کافی محبوب است که بگوییم Discord یک مدل تجاری بلندمدت دارد.

دوروف وعده داده است که تمامی قسمت های تلگرام در سال 2020 رایگان خواهد شد. حقیقت این است که ترفند اپلیکیشن‌های پیام‌رسان این است که آن‌ها پولی را در وسط مکالمه بین شما و دوستانتان قرار نمی‌دهند، بلکه آن را به عنوان یک ویژگی ارائه می‌کنند و به طور کلی بر عملکرد کلی برنامه تأثیر نمی‌گذارند. . از آنجایی که تلگرام دارای قابلیت‌های پخش زنده، ربات‌های چت، ارزهای دیجیتال و موارد دیگر است، می‌تواند به یافتن راه‌هایی برای کسب درآمد ادامه دهد.

اما کسب درآمد بدون عصبانی کردن کاربران؟ این مورد بسیار دشوار است; به عنوان مثال، هنگامی که تبلیغات در بهار در کانال تلگرام ظاهر شد، کاربران ابتدا اعتراض کردند، سپس دوروف گفت که راهی برای غیرفعال کردن آنها (شاید با اشتراک محبوب) ایجاد خواهد کرد. به نظر می رسد که تلگرام به کندی در حال گسترش است، ممکن است بخشی از این دلیل باشد.

اما تلگرام با بیش از 500 میلیون کاربر در پلتفرم خود، ممکن است تنها نیاز داشته باشد که درصد کمی را متقاعد کند تا در این سرویس مشترک شوند تا به کسب و کاری که دوروف در نظر دارد تبدیل شود.

در نهایت نظر شما در مورد اشتراک پولی تلگرام پریمیوم که ممکن است در آینده نزدیک به این پیام رسان اضافه شود چیست؟

 

منبع: makeuseof


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 27 شهريور 1401برچسب:,ساعت 19:38 توسط امین پارسیان |